Vi kan være det for deg, enten du bare vil ha noen å diskutere med eller ønsker hjelp til det daglige markeds- og kommunikasjonsarbeidet. Vi har høy kompetanse og lang erfaring innen markedsledelse og merkevarbygging. Vi er også dyktige på prosjektledelse og kan gjennomføre enkeltprosjekter du ikke har tid eller kompetanse i bedriften til å gjøre selv.
Kanskje trenger du hjelp til å få laget en markeds- og aktivitetsplan eller du trenger innspill til å få laget årets markedsbudsjett. Hva skal vi gjøre, til hvilke tider, hvem har ansvaret og hva koster det? En markedssjef fra oss kan være tilgjengelig når du trenger det. Sammen med resten av byrået vårt vil markedssjefen kunne være din markedsavdeling. Fleksibelt og effektivt!
I en samtale vil vi kunne avdekke dine behov og hjelpe deg
med å finne retning for markedsføringsarbeidet.
De som lykkes jobber etter en gjennomtenk strategi. Hva skal vi gjøre og hvordan skal vi gjøre det for å nå målet? Vi kan være din diskusjonspartner og vi kan hjelpe deg i prosessen.
Vi jobber for å få frem meningsfull forståelse av kunder og markedet som ikke er så åpenbare, men kan være svært nyttig i både det strategiske og kreative arbeidet og som ofte er avgjørende for suksess.
Vi vil skape et grunnlag for langsiktig og helhetlig kommunikasjon i alle ledd og på alle flater. Vi vil sammen med deg, gjerne i en liten workshop, stille oss endel spørsmål; Hvordan ønsker vi å bli oppfattet i markedet? Hvilken posisjon vil vi ha? Hvilket løfte skal vi gi til markedet? Hvem skal vi «snakke» til? Hvilket etterlatt inntrykk ønsker vi at de skal ha? Hvordan skal vi kommunisere verbalt og visuelt?
Gode ideer og kreative løsninger som gjør den jobben den skal gjøre og styrker merkevaren din.
Uansett hva du skal gjøre bør du gjøre det med mål og mening. Markedsstrategien handler om hvordan vi knytter bedriftens tjenester og produkter til markedet.
Produkter og tjenester blir mer og mer ensartet. Forbrukeren/kunden er alltid på søken etter kriterier for å ta sine valg. De er ikke like lojale som før. Det kreves innsikt for å forstå dette og omdanne denne kunnskapen slik at man kan utnytte dette til egen fordel! God kommunikasjon med markedet krever at du er synlig og at du er tilstede med budskap og visuelle løsninger som er relevante, troverdige og differensierende.
Vi legger vekt på at kunden skal være med på prosessen
fra planlegging, via skisser til endelig resultat.